torsdag 18 februari 2010

Hemma bäst!!!




Hej allihop, hoppas ni alla mår bra. Det är så skönt att få vara hemma igen efter resan till Norge. Även fast det bara är över natten är det alltid lika härligt när vi kör in i våran alle. Jag hade min mamma på besök i ett par dagar och vi hade det sååå mysigt. Man blir ju liksom lite ompysslad. Får äta mammas mat och skratta sig halvt ihjäl till urdumma filmer. Det finns bara vissa som man skrattar så tårarna sprutar med. Heligt!!! Hon fick även bo i det ny inredda gästrummet som jag kommer visa bilder på, och hon sov som en liten bäbis. Väldigt goda energier var kommentaren. Vilket jag anser är det bästa betyg man kan få. Vi var ute på promenad varje dag så nu e jag extra peppad att ta mig en timme flera gånger i veckan för att få igång cirkulaturen i vinter kroppen. Vi kanske är flera??? Har ni några planer för hur nu ska komma igång igen efter vintern?? Och igår var jag inne i goa Mariannes nyöppnade loppis på Sköna Gröna Ting och handlade upp en storm. Om någon kan förklara för mig hur man länkar så skulle det vara väldigt uppskattat!!! Jag ser att många av er ger möjligheten att klicka på "här" och komma in på andras sidor. Hur bär jag mig åt?? Någon???
Bilderna idag visar lite utav innehållet i vitrin skåpet och även den nyrenoverade klockan som fick sig lite färg och puts. Jag är såå nöjd med resultatet.
Kram på er alla så hörs vi säker en sväng imorgon också :)











8 kommentarer:

Viola sa...

Nu ska vi se om jag lyckas förklara detta med länkning, när du skrivit det ord som du vill kunna länka till så klickar du på det och markerar detta ord, sedan går du upp i översta rubriken där du har textstorlek, färg osv...där ser du en liten "grön gubbe" klicka på den och så skriver du in adressen t e x violasromantiskahem.blogspot.com/ viktigt att det sista slash-strecket är med, då förändras ordet som du vill markera..blir lila..,med ett streck under...sedan kan du efter det markera det och välja en annan färg om du vill, hoppas du förstod, lycka till, VIOLAN

Viola sa...

När du har skrivit adressen så måste du oxå klicka på rutan nedan i fältet, kommer inte ihåg vad det står men det är så att du sparar den...kram

Vita rosor och förgätmigej sa...

Första gången jag är här inne men oj vad snyggt du har det! Verkligen en inspirerande blogg! Bara äääälskar bilden med kristallkronan i förgrunden.
Kram/ Anna

gamla skolan sa...

Välkommen i bloggvärlden ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Hem och Lycka sa...

Vad fina detaljer du visar, härligt med loppis!

kram Mia

Hanna sa...

Så mycket fint du visar.
Vad roligt att du gillar min blogg, då blir jag så glad, Tack.
Kram
Hanna

Gårdsromantik sa...

Hej Nin!

Ser att Viola förklarat.

Kopiera bilden.
Kopiera länken högst upp = www.havsviken.blogspot.com


Gå in på intrumentpanelen till höger.
Välj layout
Välj lägg till gadget
Välj Bild

Klistra eller skriv in länken
hämta bilden som du kopierade och spara.

Hoppas det var klart?

Hör av dig annar.

Kram Maud

Sköna o Gröna Ting sa...

Nina.., käre vän!!!
Klart att du får länka, ingen blir ju gladare än jag:))))
Jag ser att där är några snälla själar som redan gett sig på att försöka hjälpa dig.., hur går det?

Ditt paket åkte iväg igår så har du det inte idag bör du ha det i början på nästa vecka.
Önskar dig en underbar kväll Nina.
Kram kram
Marianne

Älskar innehållet i ditt skåp:))))