fredag 19 februari 2010

Min första länk!! Stolta jag, fniss...

Hej alla vinter bloggare, hur har ni det i snön???
Här väntas det en hel del mer så det blir tända ljus och mysa till 100% :)
Först vill jag säga tusen tack till Violan som så klockrent förklarade hur jag länkar. Ta en titt på hennes underbara blogg här . Så nu har jag gjort det för första gången....och lyckats, skratt. Det tog sin lilla tid men med en massa tålamod och svordomar, så går väl allt till slut :))) Skam den som ger sig!!!! Och ytterligare ett jätte tack till Maud som även hon gav en utmärkt beskrivning på hur jag kopierar och länkar från er andra. Eller vad det nu är jag gör, skratt!! Noll koll, men så länge jag får till det så..... Usch vad virrig jag känner mig idag.
Så...om ni klickar här kommer ni in till Maud och har möjligheten att vara med och tävla om en massa olika finsaker :) Och klicka gärna på hennes gårdsbutik i vänster kolumn. Ikväll blir det grillspett med älsklingen.
Kram på er alla fina.

8 kommentarer:

gamla skolan sa...

Ja du , det tar ett tag innan man greppar , hur det funkar . Jag gör det nog inte helt än , fast jag har bloggat i drygt ett år . Hoppas grillspetten smakar i kväll ! Ha en mysig helg ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

LillaFlisan sa...

Ja, hon är en pärla allas vår Violan!!

Tusen tack för din rara kommentar!
Din blogg är superfin!

Härligt med nya bloggare,

Varmt välkommen till Blogglandia. Du kommer att "möta" så många fantastiska människor med så underbara hem men det viktigaste är hur himla berikande det är att faktiskt få så många nya "vänner" här ute i cyberrymden.

Ha en fin helg!

Stor kram

Flisan

Viola sa...

Du är ju för go du....är nog lika glad som du att jag lyckades med mina instruktioner att få det att funka...:0) önskar nu en skön helg, här väntar vi på nästa oväder som ska bli ännu värre...nu när vi precis blivit utplogade till civilisationen igen...KRAM

Hanna sa...

Visst är det underbart när man lär sig nya saker. Detta med datorer kan jag egentligen ingenting om, det var därför jag började att blogga för att lära mig.
Kram
Hanna

Ann-Catrin sa...

hej vännen!

ja man lär sig alltid något nytt..perfekt när man kan få hjälp så där!!Vår lilla vovve som du såg är en blandning mellan shihstzu och bichon frise..och går under namnet Britta

kramar till DIG
A-C

Helena sa...

Fint!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, det är ju itne alldeles enkelt det sär med datorer och allt annat som man ska kunna... Men nu har du lärt dig av skolfröken Violan!
Kram
Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Glömde ju att säga...
Du frågade om jag gör sådana kuddar... Och nej, det var ganska så jobbigt att göra dessa, eftersom jag sydde kanter på mormorskuddarna också, och sen detta eviga rynkande...
Så tyvärr, blir det nog inga mer sådan kuddar... inte ens till mej själv tror jag...
kram
Marie