torsdag 11 mars 2010

Inspiration

Hej allihop!!! Vad den här veckan har susat förbi för min del. Jag har inte mått så här gott rent kropps mässigt på väldigt länge....tack vare gluten och socker fritt. Men jag har fått motstånd. Fantasin sinar och det känns som om det blir detsamma dag ut och dag in. Det är ju mycket mera pyssel när allt ska vara färskt och kryddas och marineras och läggas i blöt över natten osv....Det är ju egentligen inte alls så jobbigt men det hade vart kul om man hade lite sällskap. Vara några tjejer som förbereder och bubblar och har roligt. Det är verkligen nåt jag saknar från uppväxten i Florida, USA. Man var ofta flera. Här i Sverige har jag fått lära mig tidigt att man tar hand om sitt eget. Jag säger inte att alla har eller är så men lite generellt så är det så jag har uppfattat det.
Men istället för att bli matinspirerad så går jag och letar vackra sovrum. Lustigt det där!!! Första och sista bilden är verkligen i minsmak. Den i mitten tyckte jag helt enkelt bara var så unikt att jag var tvungen att ta med den också. Jag som är dun allergiker går ju verkligen miste om dessa stora fluffiga täcken. Det ser ju nästan ut som om det svävar ovanför sängen. Mina är platta och tråkiga, suck. Men jag har i alla fall lyckats hitta stora fluffiga överkast istället :)

Åhhhh så gudomligt!!!! Allt är så genomtänkt och ljust. Jag hoppas ni njuter av det vackra och att vi hörs snart igen. Kram på er och snart är det helg igen :)))


6 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Hej kära du!
TACK för den personliga kommentaren!
Är så roligt när man får lära känna den som bloggar lite.
Min väninna fick barn sammtidigt som mig, 36 år gammal :o). Så inte är det försent inte.

Du får helt enkelt ta till den kvinnliga listen!
Stor kramen Erika

Hanna sa...

Så snyggt.
Kram
Hanna

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Vännen!

Vilka härliga sovrumsbilder du visar! Ljuvligt!

Du, såg du att jag förut svarade på din fråga, om hur man länkar till en bild?
Tänkte ifall du inte hade sett det.
Fast nu såg jag ju att du hade länkat med min bild, så då vet jag ju att det löste sig. :-)

Tightsen finns i större storlekar, men du bör nog skynda dig på, för de tar nog snabbt slut.
Jag tror att numret på byxorna är 3679 ifall du vill ringa till Lindex och fråga vilka storlekar de finns i.
Är det fel nummer, så kan du ju beskriva dem bara. :-)

Du har fått en Award av lilla mig!
Jag tycker att du visar så fina bilder och skriver väldigt härligt!
Fortsätt så!
Ang det du skrev hos "dårhusets blogg;
Jag skulle ställa honom mot väggen och säga att tiden bara går och går. Berätta att du inte vill vänta för länge, speciellt inte om man vill ha fler än ett!
Kunde inte låta bli att lägga mig i, för jag vet hur karlar kan vara ibland.
De behöver en knuff i baken ibland eller rättare sagt väldigt ofta...
Lycka till, vännen!
Maila mig om du vill prata mer.

Kramis!

Hanna sa...

oj så fint.
Kram
Hanna

Nyanser av vitt sa...

Hej Nina

Tack snälla för fina ord. Vilka härliga sovrum du visar.
Du kan även i framtiden beställa skyltar direkt av mig. Samma pris som hos Violan 79 kr + frakt.
Ha en jättemysig helg
Kram

Lisas torp sa...

Hej igen!

Du undrar hur jag kunde se vilka som du hade skickat awarden till. Förmodligen hade du klickat på "publicera" istället för bara "spara inlägg"! De låg i alla fall ute på din blogg, men gör det inte nu längre, så förmodligen har du ändrat...!
Lycka till med "fixet"!
Lisa